Zwroty i reklamacje

Zwroty w 14 dni

Produkty zakupione bezpośrednio przez stronę sklepu podlegają zwrotowi

w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane bezpośrednio na

zamówienie klienta tj. produkty o niestandardowych wymiarach, z niestandardowym

łączeniem materiałów, to znaczy inne niż w ofercie sprzedażowej.

Jak dokonać zwrotu?

Krok 1: poinformuj nas o zwrocie produktów wysyłając wiadomość e-mail na adres …

W treści wiadomości koniecznie podaj:

● imię i nazwisko

● adres

● numer konta, na które mamy dokonać zwrotu pełnej kwoty zamówienia

● numer zamówienia

● nazwę zwracanego produktu

Krok 2: starannie zapakuj zwracany produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, aby

produkt był kompletny i nie nosił śladów użytkowania. Do zapakowania zwrotu, możesz

wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówienie.

Do przesyłki dołącz adnotację: ZWROT ZAMÓWIENIA NR:

Przesyłkę nadaj na adres:

Lejmito Sp. z o.o.

Rajmunda 9a, 03-606 Warszawa (POLSKA)

Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie. Wybierz taką formę zwrotu, abyś miał

pewność, że produkt wróci do nas nieuszkodzony.

Zwrot środków zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.

Reklamacje

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Przysługuje Ci

reklamacja z tytułu gwarancji producenta (o ile nie minął okres

gwarancyjny) oraz rękojmi (jeżeli towar ma wadę).

Rękojmia

Reklamację z tytułu rękojmi, możesz zgłosić przed upływem 2 lat od

daty otrzymania zamówienia. Gwarancja obejmuje uszkodzenia

produktu (uwaga: nie wywołane użytkowaniem), jego niekompletność,

wadliwość lub niezgodność z opisem.

Reklamowany produkt starannie zapakuj i wyślij na adres:

Do przesyłki dołącz adnotację: REKLAMACJA ZAMÓWIENIA NR:

oraz dowód zakupu, który jest niezbędny w przypadku zwrotu środków lub wymiany

produktu na nowy/inny.

Dołącz również zgłoszenie reklamacyjne, które powinno zawierać:

● imię i nazwisko

● adres

● numer konta, na które mamy dokonać zwrotu ceny produktu w przypadku jeżeli

niemożliwa jest naprawa lub wymiana na nowy

● numer zamówienia

● nazwę zwracanego produktu

● dokładny opis usterki/wady

● określenie oczekiwań- obniżenie ceny, zwrot środków, naprawa, wymiana na produkt

wolny od wad

Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password